CINEMA EN CATALÀ



Avui hem anat al cinema. Hem vist una pel·lícula de Spike Jonze: "On viuen els monstres". La pel·lícula és l'adptació d'un llibre de Maurice Sendak titulat "Where de Wild Thinks Are" que va ser publicat per primera vegada a 1963. Aquest llibre es considera un clàssic de la literatura infantil.

El protagonista és en Max, un fillet entremaliat, sensible i amb molta imaginació que es sent incomprès. Un dia, després d'una discussió amb la seva mare, fuig al país dels monstres on es convertirà en el rei. La història es desenvolupa en un món ple de monstres entranyables i tendres on en Max prendrà les seves decisions segons els seus desitjos i necessitats.

Comentaris

  1. Ha estat una porqueria perque és de fillet nyejo.

    ResponElimina
  2. Ha estat molt avorrida perqué era un poc per fillets més petits

    ResponElimina
  3. A jo no m'ha agradat! Però cadascu te els seus gustos! No me ha agradat perquè era molt lo mateix =( Bonu... Adéu

    ResponElimina
  4. a jo tampoc sigui que me ha agradat lo que pasa es que esisaraven un poc i també que un fiet s'enfada o jo que se i s'enva de casa tambe es queee

    ResponElimina
  5. Pensa que es una peli Sara, pero a jo tampoc me va agradar era un poc avorrida i ademés igual que na Isa era un poc el mateix.
    Casi em dorm, jajajajaja.

    ResponElimina
  6. no soc fan peró no va ata jens malement
    la peli del fillet Max que asteia totalment inurat i va anar a la illa dels mostres ma va agrada un puquet peró numes un puquet


    alex

    ResponElimina
  7. brrrr... quina pena que vaig pasar jaja
    una peli,un rollaso tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootal

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada