UN SUEÑO FANTÁSTICO

Ahir vam anar a veure una obra de teatre titulada "Un sueño fantástico". L'obra ve recomanada per la DIRECCIÓ GENERAL DE TRÀFIC i pretén treballar els següents objectius:




- Facilitar a l'alumnat continguts i informacions que els permetin detectar riscos vials.
-Familiaritzar a l'alumnat amb normes i conductes vials elementals que incrementin la seguretat vial.
- Promoure entre l'alumnat conductes vials segures en els seus desplaçaments quotidians.
- Fomentar actituds de col·laboració i convivència ciutadana.





Comentaris

  1. es total aquesta canso m´encanta em fa ganes de ballar i cantar a jo
    tenbe,bé que m´agrada molt

    alex

    ResponElimina
  2. aquesta canço no m'agrada gens! perquè no es es meu tipo de musica!!

    jajajajajajajajajajajjajajajajajajaajajaja

    ResponElimina
  3. Esta molt bé que agi posat aquesta canço na Cisca.

    ResponElimina
  4. eeeeee a jo tanpoc es que me vagi molt pero m´egrada molt

    ResponElimina
  5. resulta un poc infantil, no trobau? Però, el missatge de l'obra de teatre no estava malament.

    ResponElimina
  6. Ajomevaagradarmoltperòunpocinfantilsiqueerabéadeumenvaigsara

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada