BRUNDIBÁR



Ahir vam assistir a la representació de l'òpera Brundibár.

L'òpera Brundibár va ser composta durant l'època del nazisme. El seu autor, Hans Krása, la va escriure al camp de concentració de Terezin. Tot i aquesta circumstància, l'obra és plena d'optimisme i esperança. És un cant a la vida, a la seva bellesa i a la possible bondat de les persones.

Els protagonistes, Aninka i Pepichek, són dos fillets pobres que tenen la seva mare malalta. Per indicació del metge li han d'aconseguir llet, però no tenen doblers. Intenten guanyar-ne cantat pel carrer, però un organer anomenat Brundibár considera que li fan la competència i els expulsa violentment. Un ocell, un moix i un ca vénen a ajudar als germans reunint tots els fillets del poble, tot apel·lant a la seva solidaritat. Cantant tots junts repleguen el doblers, sense que Brundibár aconsegueixi interposar-se.

Per a més informació pots consultar el bloc de música.

Comentaris

  1. A jo em va agradar molt, va ser molt polida.
    I ademés vam poder cantar amb ells!!

    ResponElimina
  2. QUE GUAI VA SER NO SÉ COM HO VAM FER, ÉS QUE AQUELLA VEU...SEMBLAVA QUE EREN ARTISTES.
    JA,JA.

    ResponElimina
  3. N'Adria, l'amic del meu germà, va ser un artista sobra tot cantant.

    ResponElimina
  4. A jo també me va agradar molt!! Va ser de "lo mas"
    :D

    ResponElimina
  5. Ha estat molt bé m'ha agradat molt i cantavan molt bé.

    ResponElimina
  6. ha estat molt be,ho varen fer molt be.

    ResponElimina
  7. M´ho vaig passar molt bé i van cantar molt bé i noltros també vam cantar. va ser molt divertit.

    ResponElimina
  8. Va ser super guaii

    ResponElimina
  9. Va estar molt be lo que me vaig empegueir molt de cantar pro al final vaig cantar com haviem ensaiat

    Clara

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada