IMITANT PIET MONDRIAN

Comentaris

  1. Hola, me va aradar molt lu den PIET MONDIAN .
    Avam si ho repetim de 9 jjj.
    Adeu!

    ResponElimina
  2. No ho vui dir però hi havia gent que criticàva com no vull dir el nom!
    aaaaaaaDEU! <3

    ResponElimina
  3. M'ha agradar molt fer-ho! Però tampoc crec que sigui impresionant aquest tipo de cuadros! bonu adéu i gràcies ;) Per cert es meeu no ha sortit :( buuaa!

    ResponElimina
  4. sempre tenen que surtir es mes ben fets com es de na Raquel na Clara o asoo (deve no se si surten) però es meu i es de na Isa o surteeeeeeeeeen!
    :(

    ResponElimina
  5. Bé tan mateix me és igual. Però me feia il·lusió riure de és meu dibuix paral·lel o com és digui.
    Perdonin per les faltes de ortografía

    ResponElimina
  6. jaja jo també tenc moltes falteees! :D

    ResponElimina
  7. JO TAMBÉ TENC UN PETIT PIET MONDRIAN A CASA, EN SAMUEL ME VA REGALAR UN D'AQUESTS DIBUIXOS EL DIA QUE VAIG FER 46 ANYS, EL TENC PENJAT A LA FEINA I M'ALEGRA LA VISTA PERQUÈ TOT EL MOBILIARI I LES PARETS SÓN BLANQUES I GRISES. QUE VAGI BÉ

    ResponElimina
  8. jajaja!!!!!!!va molar molt,però no se quin es es meu

    ResponElimina
  9. els quadros son molt polits!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada