"HÉROES DE LA ANTÁRTIDA"


ADRECES D'INTERÈS:

Comentaris

  1. ma agradat molt sa canzo perque xerra molt bo de LOS HEROES DE LA ANTARTIDA.

    ResponElimina
  2. Ma agradat molt perque xarra molt bé de los heroes de la Antartida

    ResponElimina
  3. es vidio i sa musica m'encanta

    ResponElimina
  4. M'agrada molt la cançó perque explica tot lo que va passar a l'Antartida.

    ResponElimina
  5. La canço es molt divertida,M'agrada molt.

    ResponElimina
  6. Sa canço es molt interessant aquet tema m'agrada molt.

    ResponElimina
  7. La canço es bona i polida i interassant

    ResponElimina
  8. La canço es molt bona. M'agrada molt perque t'explica un poc la historia den Scot.

    ResponElimina
  9. La cançó es interessant i molt pulida

    ResponElimina
  10. Aquest video es molt xulo.¡¡¡M'ENCANTA !!!!!

    ResponElimina
  11. La cançó va molt bé pere sebre coses de n' amuntsen i n' scott.

    ResponElimina
  12. Com mola el video e la Antartid.La tenc enganxada:16 de febrero polo sur......aaaaaaaaa.....cinco ingleses por el desierto azul.....aaaaaaaaa........Evans va el ultimo de la fila y colgada de su mochila va la muerte dispuesta a de mostrar, que una vez muerto no se esta tan mal en aquel lugar............ENGANAXISSIMA

    Jo faij un treball sobre n'Amunsen. Qui mes ho fa????

    ResponElimina
  13. aquest video mola es super divertit masa fins i tot.
    El meu tros prefe es no hubo lapida si hubo platica i més sdeu.

    ResponElimina
  14. me se la cançó de memòria

    FAIG EL TREBALL DE N SCOTT!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada